dimecres, 17 de juliol del 2013

A aquells que treballen en algun departament de recursos humans d'alguna de les centenars d'empreses on he enviat el meu curriculum


JO VULL TREBALLAR, sóc una persona responsable, treballadora i entenc les coses ràpidament.
JO VULL TREBALLAR fora de casa, perquè m'han educat per ser dona treballadora, mare també, però DONA TREBALLADORA més.
JO VULL TREBALLAR perquè he dedicat molts esforços i temps i energia i diners a formar-me com a llicenciada en filologia catalana, com a redactora, com a correctora, com a editora de continguts de llocs web, com a maquetista i com a professora de secundària.
JO VULL TREBALLAR perquè la meua parella pugui dormir més de cinc hores a la nit per fer front a les seues dues feines.
JO VULL TREBALLAR per donar un futur digne a la meua filla de gairebé dos anys.
JO VULL TREBALLAR perquè la realització personal es pot trobar fora de la feina però a dins també.
JO VULL TREBALLAR i crec que amb això i la meua experiència i formació n'hi ha prou per poder formar part dels milers d'espanyolets i espanyoletes que intenten engrandir la borsa de la Seguretat Social per tindre una pensió digna.
JO VULL TREBALLAR  a pesar d'allò que deia RUBIANES sobre la dignitat del treball.
JO VULL TREBALLAR perquè no ho estic fent per culpa d'un sistema malalt que necessita el patiment i fins i tot la mort del proletariat perquè els seus dirigents continuen tenint privilegis inefables només al seu abast.
JO VULL TREBALLAR de professora perquè crec en l'educació com a motor de canvi de la societat.
JO VULL TREBALLAR com a correctora, com a maquetista, com a editora, com a educadora infantil, com a acompanyant de transport escolar, com a community manager, com a PERSONA CAPAÇ I CAPACITADA.

I aquest és per als gestors de llocs web tipus Iberempleos, Infojobs, RedTrabaja, etc:

DEIXEU de crear falses il·lusions al personal perquè posar en interesos "catalán" no vol dir que envieu totes les ofertes de Tarragona, Cerdanyola del Vallès i Vic a una persona que ha especificat "Illes Balears" en la localitat.
DEIXEU d'enviar "tienes una oferta de trabajo" quan apareix la paraula "formador" si has especificat que ho ets de català i no de "páginas web, alemán, chino, ruso, programador o teatro infantil".
DEIXEU de mentir amb el número d'ofertes que teniu, perquè 316 ofertes de feina a Balears és simplement mentida.
DEIXEU d'afegir màsters i cursos de formació de centres i universitats privades que tenen un preu senzillament inassolible i que no garanteixen en absolut trobar la feina anhelada.
REFLEXIONEU un poc sobre les característiques d'alguns perfils, com ara aquells que requereixen un mínim de cinc anys d'experiència per redactar continguts d'un blog o dos anys per ser cambrera de pisos, amb tots els meus respectes...

Gràcies per llegir-me, si heu arribat fins ací.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada